Blogi fotodega loodusest ja reisidelt. Koos jutuga ja vahel ka ilma.

laupäev, 29. august 2009

Värviline päikesetõus Rakveres

+ No comment yet

Päikesetõus Rakvere keskväljakul

Rakveresse sattusin väga punakasoranži koidukuma aeg iseenda hooletusest.

Eelmisest pildistuskorrast olin jätnud akud laadimata. Varuvariant - patareid olid otsas.
Seepärast võtsin suuna Rakvere poole. Bensukast haarasin 8- packi AA patareisid ja topsi kohvi.


Suundusin Parkali trepile lootuses sealt tabada see õige hetk. Hiljaks jäin, trepi ülemisel astmel olid ennast sisse seadnud kaks noort, ei raatsinud neid segada ja hakkasin otsima vaba vaadet päikesetõusu suunas.

Sobivat kohta ma ei leidnudki. Järgmine foto on täpselt selline, nagu kaamerast tuli. Korrigeerinud ma seda ei ole



Proovisin veel pildile saada samas asuvat veskit. Tulemust näete http://www.flickr.com/photos/kaarinvask/3891263490/ Fotoaparaat oli see aeg veel Kaarini oma ja samuti laadisime mõlemad pilte tema Flickr-i kasutajanimega. Tagantjärgi arvan, et ma raiskasin aega üritades pimedas veskit, linnust jm. pildile saada, selleasemel oleks pidanud taevas toimuvat jäädvustama.

Turuplatsil istusid kaks "härrasmeest", kes ootasid taarapunkti avamist. Küsisid minult suitsu ja olid pettunud, et nii lahjad. Lubasin terve paki, kui nad minuti jooksul kadunud on. Tulemuseks  on tiitelpilt.

Ma nägin palju vaeva tiitelpildil rohu "kitkumisega" kivide vahelt. Üks moment lõin käega, pole minu amet. See foto on tehtud HDR tehnikaga.  Erineva säriajaga tehakse järjest mitu klõpsu ja programmiga pannakse need üheks kokku. Võimalik on kokku panek lasta teha fotokal, kuid tarkvaraga meeldib mulle rohkem.

Tehniliselt ,väljendudes HDR faili tegin Photomatix Pro -ga, selle avasin ja töötlesin Dynamic Photo HDR -iga.



Päikesetõus Rakveres Parkali tänaval

Postita kommentaar