Blogi fotodega loodusest ja reisidelt. Koos jutuga ja vahel ka ilma.

esmaspäev, 31. mai 2010

Uljaste, eriti udune päikesetõus

+ No comment yet

Kuskil kommentaariumis ütles keegi selle pildi kohta: Nagu stseen E.T. -st.


Hommikul aknast välja vaadates ei paistnud midagi, ainult ühtlane hall udumass. Aparaadid kaasa ja Uljastele.

Enne ristteed:


Mäe pealt päikese suunas.

Mittekohalike lugejate jaoks jääb võib olla arusaamatuks Uljaste teemaliste postituste rohkus. Väga lihtsustatult öeldes on see mulle lähedal asuv koht järve, mägede, soo ja metsaga. Tõsi küll, koolist on mul meelde jäänud, et need ei ole mäed vaid oos.

Praegu mõtlema hakates on mul Uljastest väga palju pilte, kuid sellist tüüpilist südasuvist südapäevast fotot, kus järv vedeleb laisalt mägede ja soo vahel, mul veel ei olegi.














Järve pole, ainult udu.

Uljaste järv udu Kalev Vask Eesti loodus Estonian Estonia nature photography photo blog loodusfotod loodusfoto looduspildid


Hiliskevadine rohelus.



Neid rohelise eri varjundeid olen ma kevaditi proovinud suht edutult jäädvustada. Ilmselt tuleb selleks valida mitte päikesepaiste vaid valguse poolest midagi sarnast nagu nendel piltidel.

Siia tuleb siis ajalises järjestuse tiitli pilt a' la Spielberg






 Tagasiteel metsavahel tehtud piltidel paistab samuti see sellehommikune eriline päikesevalgus.




Lõpetuseks pildistasin koduaias ühte lille.


Postita kommentaar