Blogi fotodega loodusest ja reisidelt. Koos jutuga ja vahel ka ilma.

laupäev, 16. jaanuar 2016

Talveloodus II osa

+ No comment yet

Eelmises postituses kasutasin sellist üldist pealkirja, sest olin kohas, mille nime ei teadnud. Seekord tuleks kohanimesid liiga palju. Tänase postituse tiitel võiks ka olla "pildid kohtadest, mida pildistada ei õnnestunud"

Ajaloo jaoks märgin ära, et eile oli Tallinnas äike ja mina nägin vikerkaart. Täna valitses väga kena talveilm.  Esimene ärajäänud foto on Põlula pühast männist, nimelt jõudsin kohale liiga hilja ja puu oli juba varjus. Küll aga sain pildile tema naabri, see on avafotol.

Järgmised ärajäänud pildid on ilusast lumisest metsast sellesama Põlula - Liiva  tee äärest. Nimelt on seal väga raske leida kohta, kus võiks auto seisma jätta. Järgmine foto on Mõdriku lähedalt.


Kulude ja aja optimeerimiseks olin seekord jälle fotoreisi ühildanud kaubandusreisiga. Rakveres oli plaan enne toidupoodi käia tammikus.

Sealt sain ühe foto.


Rohkem pilte seal teha ma ei söandanud. Tammikus kündis ringi poiltseinik, kes süsteemselt tegi pilte jälgedeta lumisest maapinnast. Ei hakanud teda segama.

Tagasiteel oli lagedatel kohtadel tekkinud tihe udu. Peatasin auto ühe maja lähedal. Ei jõudnud veel päästikule vajutada kui kuulsin selja taga valju kärisevat häält: "Noormees, kes teil lubas minu põldu pildistada. Kui te ei lõpeta lasen koera lahti!"

Järgmised kaks pilti on teisest kohast ja ka udu on hakanud hajuma.




Edasi jäid mõned võtted tegemata, sest tee kuhu plaanisin pöörata oli lumest lahti lükkamata.

Viimane foto on Uljastelt.



Postita kommentaar