Blogi fotodega loodusest ja reisidelt. Koos jutuga ja vahel ka ilma.

laupäev, 16. juuli 2011

Tallinn, merepäevad, Krusenstern

+ No comment yet
Barque Kruzenshtern Tallinn Maritime days 2011 Kalev Vask

Kuidas ma "Krusensterni" pildile sain ja miks see foto mulle oluline on.



Selle päeva varasema osa kirjeldus: bussijaamast ja vanadest bussidest.

Laadisin foto üles Google teenusese Panoramio. Sellest teenusest kirjutan kunagu edasoidi pikemalt.
Asukohaga varustatud fotosid on võimalik vaadelda Google Earh-is ja Google maps-is. Mida populaarsem su foto on, seda kõrgemal tasemel see avaneb. Populaarsus oleneb mitmetest asjaoludest, enamuse kriteeriumeid ei ole avaldatud. Kuid üks osa on Panoramios endas teistega suhtlemine ja nende piltide hindamine, et nad hindaks sinu pilte. Sellelt lingilt on näha, et fotot on vaadatud üle 43 tuhande korra. Ka kasutavad seda teenust mitmed veebilehed, kes küsivad Panoramiolt pilte mida näidata, üks näide.

Eelnev jutt võib kõlada veidi enda saba kergitamisena, kuid tegelikult on mulle väga oluline, et mu pile vaadatakse. Eks ole selle blogi loomise üks põhjusi selles.

Sel suvel olin meeldivalt üllatunud kui minu poole pöördus http://www.facebook.com/VisitTallinn toimetaja küsimusega, kas ta võib minu fotot kasutada 2013. aasta Tallinna merepäevade artikli juures, lubasin loomulikult. LINK

Jätkan selle päevaga. Kui meie sadamasse jõudsime, pidu juba käis.
Ansambel "Lehmad ja kommionud" või midagi sinna kanti.



Ansamblil ei olnud kuulajaid, mitte seetõttu, et vihma sadas.
Kõik olid kogunenud järjekorda, et pääseda Krusensterni pardale.




Pidanud veidi plaani, otsustasime loobuda järjekorras seismisest. Saba oli nii pikk, et kartsime hilineda üritusele, mida tahtsime kindlasti külastada.




Naine läks käsitöö müügilette uurima, meie pojaga otsustasime teha Kajsamoori pardal tiiru Tallinna lahel. Ilm oli vahepeal muutunud, vihmapilved kadunud.


Jõudsime  sadamasse tagasi. Pildistades laevu sain aru, et pean üritama Krusensterni pildistada lainurkobjektiiviga.












Jõudsin objektiivi vahetatud, lähenesime purjekale.


Ühel momendil sain aru, et nüüd on õige hetk. Vajutus päästikunupule. Tehtud!












Postita kommentaar